Average service price

Get an estimate
$ 4316
Interstate move average
11% less than market avg.
How did we get these costs?

Know before you book

Based on 137 verified moving reviews
  • Some reviewers praised the moving crew for being professional, polite, and helpful. 35%48 reviews
    • They were courteous, efficient, on-time and extremely accommodating.

      5.0 Luke Brown Oct 21, 2021

      Read full review Hide full review

      Highly recommended!

      Terrific experience. They were courteous, efficient, on-time and extremely accommodating. Will use them again the next time we move.

    • Every individual I encountered was kind, professional, and accommodating.

      5.0 Colin Wagstaff Oct 20, 2021

      Read full review Hide full review

      Great work guys!

      I created an inventory of the contents of each box, as well as my personal belongings. I was concerned when friends warned me that goods may be forgotten while travelling great distances. But I didn't have to be concerned because everything was in excellent condition when it arrived. It was especially comforting because each item had been neatly labelled by the movers. Every individual I encountered was kind, professional, and accommodating. My transfer was delayed due to an accident involving one of their drivers, but the company was quite accommodating.

    • The movers were the most amazing patient and helpful movers.

      5.0 Jacob Williams Oct 06, 2021

      Read full review Hide full review

      Great service!

      The movers were the most amazing patient and helpful movers. They even put back together a previous broken mirror. I would recommend them to anyone moving, big or small job. Everything was wrapping up beautifully, and they put together everything quickly.

  • Some reviewers said the crew handled furniture and fragile items carefully without damage. 31%43 reviews
    • retrieving from our storage and unloading in our new home.

      5.0 Andrew Milson Oct 15, 2021

      Read full review Hide full review

      Excellent Service!

      I've used this company services twice now and can't speak more highly of them. They packed furniture quickly and with care. They also were great in retrieving from our storage and unloading in our new home. Great crews and wonderful results.

    • giving us confidence our belongings would be taken care of and arrive exactly when needed

      5.0 Richard Camidge Oct 11, 2021

      Read full review Hide full review

      Recommended!

      Moving is never an easy task and when you’re moving solo, often times your mind is all over the place. Before booking any one I looked different quote was very reasonable, much lower than most while still giving us confidence our belongings would be taken care of and arrive exactly when needed.

    • packed everything with care

      5.0 Roddy Maughan Sep 24, 2021

      Read full review Hide full review

      This company is recommended

      The team is very professional and quality is very great. They worked quickly and efficiently and packed everything with care. I loved talking to these guys as they were so friendly in nature. It was great service and communication with these guys.

  • Some reviewers reported poor communication, unanswered calls, or unannounced handoffs to another carrier. 23%32 reviews
    • I have been passed around many times and been ignored by my request to follow up.

      1.0 Christine Antonio Jul 15, 2021

      Read full review Hide full review

      Moving Company with No Integrity at All

      There should be an option for a no star rating as this company does not even deserve a 1 star. They’re just good when they are trying to get your business but once you pay the deposit beware cause none of the promises, cost agreements , timeline or costumer service will ever happen. It has been a nightmare since I put down my deposit money , I have been passed around many times and been ignored by my request to follow up. I was told initially that the timeline will be 5-8 days it will be a month by next week and no one can tell me exactly where my shipment at this time is . I have been just passed around. This company has no honesty or integrity at all ! It has cost me already so much money, time and aggravation. I am filing legal complaints to demand my goods and filling it to the appropriate government agencies as well. They need to learn from my case as no other costumer deserves this horrible experience and awful treatment that I got from them . They do not deserve to exist and has no right to treat their paying customers like this.

    • they then sold our contract to a bunch of felons (literally!) in Gretna, LA.

      1.0 Matilda Okelley Jun 30, 2021

      Read full review Hide full review

      If I could give them less than zero, I would!

      This company (our “representative” was Gianna Ross, who conveniently is no longer working there) gave us a binding estimate for a partial move from Louisiana to Florida, and we paid our down payment. After many lies and much duplicity, they then sold our contract to a bunch of felons (literally!) in Gretna, LA. to complete our move. They showed up in a rental Penske truck and packed our goods in front of all of their packing supplies and suitcases that belonged to who knows who. They threw our brand new tv up on top of the rest of our goods and then told us that we had EXACTLY double the cubic footage that our BINDING ESTIMATE said we did. My husband was, before retirement, an estimator for a paving company and we measured and counted everything three times! We were within 10 cf of the estimate! We were threatened with them unloading our goods onto the front lawn and leaving it there, if we didn’t pay the extra money, and with being charged $200 more if we didn’t shut up and pay what they said! We were 82 and 74, respectively, and could not bring it all back into the house. We called Priority Home Relocation and they said to pay the overage and they would walk us through the…

    • I was told on my first phone call that the company doesn’t outsource.

      1.0 Lindsey Fone Jun 22, 2021

      Read full review Hide full review

      Use anyone else

      To sum up this long post and save you some time: USE LITERALLY ANY OTHER MOVING COMPANY.

      Moving across the country is hard. Moving across the county is the middle of a global pandemic isn’t fun. Moving across the country and not have clothes or furniture for 70 days is unacceptable.

      I was told on my first phone call that the company doesn’t outsource. It’s all family owned. I’m sure if you call, you’ll be told the same thing. They also won’t tel you that they have a 30 day spread to deliver your stuff. They won’t tell you that until your stuff is already loaded on the truck and ready to go.

      Let me tell you. It took them 40 days over the 30. It took 70 days. Which is ridiculous.

      I would call for an update and no one any answers. Ever. I swear it’s the worst customer service I’ve ever encountered and I spent three hours on the phone with AT&T one time.

      Once I finally got my stuff, most of my furniture was damaged in some way. All of my boxes were dented. Don’t waste your time writing fragile on your boxes. All of your plates are going to be broken anyway.

      I hope that they can sleep at night knowing they’re liars and frauds.

      The company that they subcontracted to was S&M…

  • Some reviewers reported trouble getting deposits refunded or misleading booking terms. 23%31 reviews
    • will not give me my deposit back, though again I cancelled within their stated time period.

      1.0 Alissa Creenan Jul 16, 2021

      Read full review Hide full review

      Terrible Company Scamming Honest People

      At first, my interaction with this company was great, however things quickly turned sour as our moving date approached. We were told that the ACTUAL amount would be at least $4,000 higher than the estimate. I was made to feel very guilty about cancelling (within the 72 hours I might add) and now the company, though did not provide any services, will not give me my deposit back, though again I cancelled within their stated time period. Absolutely terrible.

    • they didn’t want give my deposit back after they breached the contract.

      1.0 Darren Evans Jul 02, 2021

    • they took my deposit and did not return as stated in contract

      1.0 Felicia La Chelle Murrell Jun 19, 2021

      Read full review Hide full review

      Priority Scam

      This company is a scam they took my deposit and did not return as stated in contract. I had a funny feeling about this company so I read the reviews asked for my money back and went with another company. They told me lies for a month and was rude beyond belief. This company is a PRIORITY SCAM! If you want to give your hard earned money away be stressed beyond belief and be treated like SH#+ then this raggedy sham of a company is for you. BELIEVE THE REVIEWS AND STAY AWAY!!!

  • Some reviewers reported final charges above their initial quote or unexpected fees — most often for fuel and elevator. 23%31 reviews
    • Price change when movers arrived.

      1.0 Eric Parker Aug 24, 2021

      Read full review Hide full review

      Moved from CA to NC.

      Price change when movers arrived. Had my belongs over 60 days. Then could not get price adjustment like I was promised. Company is a scam.

    • They lied about the price,they charged me $2000more

      1.0 Teresa King Aug 22, 2021

      Read full review Hide full review

      Scam.....LIERS

      They lied about the price,they charged me $2000more,came to get my stuff 2 days later and when they dropped my stuff off they left my grill and some other items and they talking about I have to WAIT for

      Them to find another driver to come bring me my shit!!! They are scams,liers and I'm looking for a lawyer!!

    • Our quote from Mark tripled

      1.0 Tiffani Dusang Aug 07, 2021

      Read full review Hide full review

      Complete scam

      My husband and I moved from Houston to Michigan. Our quote from Mark tripled and when we asked movers to remove everything out of the truck, they told us they would charge us more. Every step was a lie and we felt 100% scammed! To make matters worse, on delivery, our TV was broken and our mattresses were wet we were told they drove “through a rainstorm.” Parts of our beds were missing, furniture was stained/scratched and our $6000 couch was water stained. We are still missing all of our books with precious memories, kitchen appliances and more. We received someone else’s books and a part of someone else’s bed. When we filed with moving claims we were told they no longer covered this company. We now have emailed the company with no response and blocked emails. We are thinking of hiring an attorney. Never, never use this company!

Review summary

Write a Review
5
4
3
2
1
3.4
138 reviews

Your trust is our top concern, so businesses can't pay to alter or remove their reviews.

Reviews

Kim Radford
Mar 23, 2021
Long-distance move from Oklahoma to Oregon

IF I COULD GIVE NEGATIVE STARTS, I WOULD

Worst company ever! They didn't explain things very well. I paid for a full pack and move yet when the movers showed up they said they weren't packing anything. Even though thats what I paid for! And then they tried to charge me double! Instead of $6k they wanted to charge almost $13k!!!! UNACCEPTABLE! HORRIBLE CUSTOMER SERVICE! SAVE YOURSELF THE HEADACHE AND FIND A DIFFERENT COMPANY!

Move size: 3 Bedroom Home Service cost: $6000

Saeed Jan
Mar 02, 2021
Long-distance move from Phoenix, AZ to Houston, TX

Scam Artists; STAY AWAY!

Beware! Please take this seriously.

Bottom line: They are not a legitimate company, they do not have any trucks/crew, they are only an intermediary. They give you a great estimate and once you sign the contract and give the deposit, you are doomed! They charge you twice. It is a classic fraud! Stay away!

I moved from Phoenix to Houston, and I did not want to spend too much on moving my stuff because it simply was not worth it. So, I gave my phone number to one of the websites that mover “companies” use to find customers. Within 30 seconds someone (Savanna: s.hambrick@priorityhomerelocation.com) called me, and after reviewing all my items and giving me ridiculous discounts (Tariff Discount: 65.08%), my estimate was $1592, 304 cf. (2128 lbs), $3.90 per cf.

Savanna insisted that I must sign the contract, otherwise the rate would go up (B.S.). Anyway, I did not do that and talked to a few other companies and they also gave me roughly the same estimate. I ended up choosing PRIORITY HOME RELOCATION LLC because Savanna gave me the first estimate.

Before signing the contract, she was like you can have my number and call me ANYTIME for help. However, after signing the contract, she never answered my phone calls. Every time I called, and she heard my voice, she hung up. I call again, and somebody else picks up (supposedly Savanna’s phone number). I think they are 3 people sitting next to each other!

Pickup: some guy came (driver) and he is like “you have too much stuff, I have to call my BOSS”. His boss did not answer for two hours, and we are just waiting for him. After 2 hours, he calls and gives me another estimate. It turns out, they are another company (S & M RELO LLC). My new estimate is $2554 plus ridiculous fees that add up to $2800. I had already paid the $500 deposit fee to PRIORITY HOME RELOCATION LLC and I was supposed to be on my way to Houston in a few hours! I was hooked. No option! The second company also charged me for gas. I paid $155 (75+80) for gas!!! They said one is for pick up and one is for delivery.

I still have not received my stuff and waiting for them to give me an ETA for delivery after one week. My furniture is still in storage in Phoenix.

I cannot do anything about the money I lost, but I will do everything in my capacity to prevent this from happening to anyone else.

P.S. I believe most of these mover companies are like this. Keep in mind that whatever estimate they give you, you must presume it is going to get doubled.

Move size: 1 Bedroom Home Service cost: $2800

Donna Diemert
Mar 25, 2021
Long-distance move from Fayetteville, NC to Everett, WA

Cost was double the original estimate!

This is a scam! They purposely under quoted the estimate and get you locked in on a price. When they called for the final review of all items being shipped the price of course was increased. Then the movers showed up and the amount of cubic square feet was doubled what I was given by them on the phone and it was either pay it, leave behind half my belongings or the movers (S&M Relo) would leave and I’d be out my deposit. Then after arriving at my new home was told by S&M Relo that the driver has up to 30 days to deliver so now I have to pay for a hotel until they arrive. I was not given a specific date as to when my belongings would arrive only an estimate of 3-7 days. They hadn’t even left the storage facility 6 days after they picked up.

Move size: 2 Bedroom Home Service cost: $5400

Justin Wells
Mar 28, 2021
Long-distance move from Huntsville, AL to Littleton, CO

DO NOT USE THEM

First off they told me they weren't a broker, that they own their own trucks, and have their own movers. LIES!! These guys catastrophically underestimated my cubic feet when the movers came they wanted 4k MORE than the 6500 agreed on. I asked for all my money back but they said the 3k deposit is nonrefundable. So I paid 6500 to have half of my belongings moved and now I rented a trailer to bring the rest of my stuff from Alabama to Colorado. These guys should be in jail for scamming people at such a stressful time.

Move size: Partial Move Service cost: $6500

Lionel Mbake
Mar 29, 2021
Long-distance move from Kennewick, WA to Springfield, OH

PRIORITY HOME RELOCATION LLC is SCAM Company Read more at: https://ww

PRIORITY HOME RELOCATION LLC is SCAM Company. They are run by con artists who seats and come up with an idea to extort money from hard-working people. They will feed you with lies and all that you want to hear and after picking up my things, you will never see them again. They will keep giving you the round around until you pay all the extra amount of money they demand from you and then if you are lucky, you'll see your things. To begin with, they are not a moving company, they are a broker which means they have no say in what you pay, they will give you a price but they will make you believe that they are a moving company. They are nothing but thieves and scammers. Today marks exactly 2 months after my stuff was picked up in Washington state and after paying all the money they demanded I am yet to receive my things. I have been using an air mattress for the last two months and it's giving back pain simply because I am waiting for my stuff to be delivered. Every time I call they tell me " Dispatch will get in touch with me which is all lies. If they promise you any discount due to the delay don't believe them because they have no say in the amount you would be paying, once the actual moving company delivers your things and that's A BIG IF then they will tell you how much to pay. PRIORITY HOME RELOCATION LLC is SCAM Company. THIS COMPANY IS RUN BY THIEVES AND SCAMMERS

Move size: 1 Bedroom Home Service cost: $3500

Dustin Sainsbury
May 05, 2021
Long-distance move from Fallon, NV to New Braunfels, TX

They are a scam

They have lied to me every step of the way they are a broker company with very poor customer service Brooke the sales lady is a liar, the customer service is horrible, Amanda the operations manager is rude and apparently she’s the HR as well which is no help my stuff still hasn’t showed up it’s already two weeks late, I don’t know where my stuff is I can’t believe this is legal do not use these guys

Move size: 1 Bedroom Home Service cost: $5284

Chris Monaghan
May 06, 2021
Long-distance move from Somerset, PA to Bradenton, FL

An absolutely disgusting and abhorrent acam

Without exaggeration, the worst experience dealing with a business ever. Without a lot of details, what this company does is essentially farm and outsource each part of the process to increasingly shadier and more dishonest businesses. The fact that a business like this is allowed to operate is a travesty. Stay away, but if you do end up with them for whatever reason, be ready to document everything for a lawsuit. Nastiest outfit this side of the equator. Human scum.

Move size: 4 Bedroom Home Service cost: $13000

Jesslynn Krempp
Apr 18, 2021
Long-distance move from San Diego, CA to Round Lake, IL

Bait and Switch!

This company traps you in on a cheap estimate when you call and give them a list of the items you are moving. They gave me this to good to be true offer. Where I paid a deposit upfront. They then called me a few days from my pick up date to then up my contract amount asking for more money. I then paid to them to again have the price increased when they loaded all our stuff up. Which I had the money for the second agreed amount and had to Venmo the difference to them. The guys moving my stuff did not let me know a day when my stuff would be at our new house so we called the office several times from our pick up date with being told they would call us back with that information cause it’s sitting in a warehouse in the original state. This went on for over a week. The truck just showed up at our new house with no heads up. They were lucky I was home! Where again they tried upping the price another $400. I refused since I have a signed contract with the end amount after being upped three times. They made it seem like they were doing a good dead and “writing it off” but after being upped three times prior that does not make up for this horrible experience. The communication sucked. The professionalism was horrible. I would never recommend this company not even to my worst enemy. -100/10 experience. Please see the other reviews I’m not the only one.

Move size: 1 Bedroom Home Service cost: $3776

Salem Alrous
Apr 07, 2021
Long-distance move from Chattanooga, TN to Troy, OH

Worst company ever

Before you set your self with a contract with these scammers try to read the reviews on BBB first and research them I didn’t and it was a mistake that costed me $12000, they double charge me and one on credit card the other wire transfer and disputed back the credit card.

Then they were late on delivery and delivered broken 50% of my household. No law will protect you

Move size: 1 Bedroom Home Service cost: $10926

Kathleen Young
May 11, 2021
Long-distance move from Stockton, CA to Springfield, MO

Just move yourself

Worse experience! Was promised multiple multiple things, none of it was true. Cost went up $2000 two days before the move then another $2000 more the day of the move. Which made it impossible to take a different route. I've now got damaged, and missing items. Yet can not get in contact with anyone to make a claim. At this point I will be contacting a lawyer. First request to speak to management was the 14th of April. As of now I still haven't got the chance to. Oh I was also charge for 1500 ft of space, yet only took 1000 ft of space. Best wishes to everyone relocating.

Move size: 3 Bedroom Home Service cost: $9200

Sarah K Morton
May 12, 2021
Long-distance move from Laurel, MD to Suffolk, VA

I wish I would have read this before using

Definition of TERRIBLE service. This company had a sales person promise me so many lies that they couldn't get out of it. They claim all of the calls are recorded so I told them to listen to it to prove my point! They agreed to refund me my security deposit on 3/1/21, and today (5/12/21) after SEVERAL calls to 2 managers Anna (promised to call me back SEVERAL times and didn't do it) and to Amanda (never called me back either), I STILL do not have my $641.85! It has been sitting on my credit card gaining interest!

They at first promised that they would refund my card from 3/1/21 to 4/22/21. Never happened. On 4/22/21, Karen in customer service told me that the refund kept showing "pending" so they would mail a check to me the following day. I called yesterday, yet again, and they had no explanation yet told me that Amanda would call me same day. DIDN'T HAPPEN.

This is a crime. Of course they don't have social media or any contact info on their website to complain, clearly it happens with them too much. And they have a F on Better Business Bureau. I wish I would have done more research. DO NOT USE!

Move size: 4 Bedroom Home Service cost: $2000

Dewayne Payne
May 14, 2021
Long-distance move from Roselle Park, NJ to Wake Forest, NC

Scam Company

Please Please stay away from this company. I hired them to move my stuff on April 12 to pick my things up April 23rd to deliver to North Carolina from New Jersey. I was dealing with this scumbag Lucas Herwig. Who told me same day delivery or the latest next day which would of been April 24th. Now the contract says 2 to 15 business days. But Lucas assured me that same delivery or next day was absolutely possible. But I didn't receive me things until May 13th which would be technically 20 days. This is a horrible company they never check up on you, customer service is very nasty. When I received my things from Liberty Moving Company who they outsourced to deliver my things, things were missing, bedroom set was not how we shipped it originally, dining rooms chairs had stains on them now we have to throw in the garbage. We will be filing a claim against the company. Please stay away from them they will tell you anything to get your money

Move size: 3 Bedroom Home Service cost: $3000

Susan Paves
Jun 14, 2021
Long-distance move from San Rafael, CA to Port Saint Lucie, FL

Priority Home Relocation is a RIP OFF!

If there were a MINUS five star rating experience, that is what Priority Home would be receiving from us.

Let's start at the beginning.

* We entered into a legal contract with Priority Home Relocation in January of 2021 to move 545 cubic feet of furnishings and personal items from California to Florida.

* Matt Lanzaro was the representative for Priority Home that entered into this contract with us to move our belongings. He gave us his direct dial and assured us he would be with the company for a long time.

* The agreed total price to move our property was $3,202.24.

* The move was originally scheduled for April 14 to 15 but we had to delay the move until May 20 to 21.

* Three days prior to the move we were contacted by Anna representing Priority Home who requested we send her a more complete list and photos of boxes, furnishings and automobile body panels to be shipped. We sent the list and photos without delay.

* One day before the scheduled move Anna contacted us to inform us that Priority Home would not move our property at the agreed upon price of $3,202.24.

* In classic “Bait and Switch” practice, Anna informed us that the price would now be $9,100 but in their kindness and generosity to us, Priority Home would discount their now required crating of the auto body panels by $1,500 to bring the total cost of the move to $7,600.

* When I asked Anna how Priority Home could simply ignore a legal and binding contract her response was that Matt Lanzaro no longer worked for Priority Home therefore they did not have to honor the contract. I had to educate Anna how a contract functions with or without the original legal company representative who entered into the contract with us.

* We told Anna that we would not agree to what amounted to a shakedown timed so that we would be in desperation and Priority Home's criminal thinking that we would be willing to pay their shameful demand.

* At this point in the conversation with Anna we requested that our deposit of $831.48 be immediately refunded to us. Anna refused to refund our deposit as she said Priority Home does not issue refunds. We informed Anna that we would be ready, willing and able to spend far in excess of $831.48 to have our day in court with Priority Home. After a brief place on hold Anna came back on the phone to inform us that we would be receiving a complete refund within 7 days which did occur.

* In summary we fulfilled all aspects of the contract up to the point where Priority Home refused to perform their part. Priority Home fulfilled no part of their contract.

Move size: Partial Move Service cost: $7600

Felicia La Chelle Murrell
Jun 19, 2021
Long-distance move from Riverside, CA to Atlanta, GA

Priority Scam

This company is a scam they took my deposit and did not return as stated in contract. I had a funny feeling about this company so I read the reviews asked for my money back and went with another company. They told me lies for a month and was rude beyond belief. This company is a PRIORITY SCAM! If you want to give your hard earned money away be stressed beyond belief and be treated like SH#+ then this raggedy sham of a company is for you. BELIEVE THE REVIEWS AND STAY AWAY!!!

Move size: 2 Bedroom Home Service cost: $200

Fkyou Daisy
Jun 15, 2021
Long-distance move from Oxford, MS to Chicago, IL

Absolute scam company

This company moved me in november from mississippi to chicago.

Initial estimate, 1800, final cost, $3500. My stuff didn't arrive for 4 weeks, and they stole a box worth $1000 of items.

Do not use this company, please, they are an absolute scam company, the movers, dispatch, etc, are all in one office park in florida.

If you get to talk to daisy tell her to kill herself.

Move size: 2 Bedroom Home Service cost: $3500

Audrey Kimbrough
Jun 07, 2021
Long-distance move from Clovis, CA to Columbus, GA

Scam of a Company

I was planning on moving from CA to GA with them but plans changed and I was unable to make the move. Instead of being a decent company and returning my deposit of $500 (as the contract permits) instead they've just been giving me excuses as to why I haven't received my money yet. Do not use them. You will lose your money and never get it back. Called them more than 10 times and still no money.

Move size: Studio Service cost: $500

Margarita Lopez
Jun 08, 2021
Long-distance move from Maplewood, NJ to Norfolk, VA

Unprofessional, terrible movers

The worst. Major damage to my property in a move from NJ to Va., and hasn’t responded to my damage claims submitted 6 months ago. No response to emails or calls. Even the company they hired to recommend claim amounts refused to continue to work with them. My claim was submitted on Jan. 12, 2021 and still waiting for a response 6/8/2021, after repeated emails and calls. Unprofessional, uncaring owners, very expensive & untrained moving staff; and customer service staff that have not been provided info to forward to customers waiting for claim responses. Stay away from this company!! Do not use them!

Move size: 3 Bedroom Home Service cost: $18000

Julie Briggs
Jun 02, 2021
Long-distance move from Columbus, OH to Asheville, NC

The few 5 star reviews have to be fake!

This company is not worth anything. Customer service is non-existent. Upon booking they told me that a delivery date would be set by driver at pick up. Was pressured into booking for a tentative date, which I then had to change. My account wasn't updated and a truck was almost sent on the wrong day.

On loading day, a contract is emailed to me (while I'm still packing and getting stuff together because the truck showed up 5 hours early.) Due to being busy, I didn't get to it right away. A very rude woman called and demanded I sign it immediately. That is when I see that the delivery date MAY be up to 30 days out!! I had no choice but to go ahead at that point...

Stuff is loaded, crew was nice. Paid in cash and was told I needed to contact the office for a receipt, which I did. They told me a receipt will be provided at delivery with the final payment. I also didn't get a copy of my inventory. Nor did I ever get a signed copy of the contract (Bill of Lading.)

I NEVER was contacted with any updates. I had to call and was told bs to shut me up every time. The 30 days has come and gone, called again. Now there's an issue with the truck and driver! Are you serious!? My belongings were picked up 4/19, this is 6/2. I'm now being told that hopefully the truck will come the end of next week. HOPEFULLY! I'm told I will be compensated, but the exact amount is to be determined because they still don't have a date for delivery.

My family is sleeping on the floor, we have very few dishes and clothes, we have no furniture, and I've had to re-buy things we can't do without.

At this point, I can only pray that my stuff actually comes and that it's in good shape and is put together per the agreement.

Move size: 3 Bedroom Home Service cost: $3200

Kristine Nelson
May 26, 2021
Long-distance move from Miami, FL to Louisville, KY

BEWARE - STAY AWAY

DO NOT USE. FRAUDULENT. Placed ~$950 deposit for move 2 months out. Due to circumstance, ended up cancelling bc move was not going to happen. Called to Cancel, was told 7-10 bus days. Called after 8 for a status update, and then told 10-15 bus days to receive refund. It's now been 18 business days and no refund received. I called day 16 and they said to give them a day. Called Day 18 and they put me to accounting VM. Day 16 I got a letter finally from them confirming I cancelled. And forced to leave voicemail for accounting, who never called me back. Called the company at 5p on a Friday, automated recording said their office was closed and were open M-F 9a until 8p EST...it was only 5p...something is wrong with this place. Lesson learned. DO NOT USE. THEY'RE A SCAM! Representative Trevor lied about being able to get a refund. All the other women I spoke to have been unhelpful and standoff-ish, except one, Sherry. She is the one that sent me cancellation letter. It took me over a month to get my money back and after I reported to BBB and disputed charge with my bank, miraculously, after FINALLY getting the Accounting lady on the phone who could not return a phone call, she pushed a button and "MAGIC", I received the funds within a day or two. It was such an effort to get back and should not have been that difficult, especially the way Trevor talked up the company and that if services weren't used and I cancelled in plenty of time, they'd "just refund my deposit". One month, and a dozen calls later, a dispute with bank and report filed with BBB money was finally returned. STAY AWAY FROM THIS COMPANY.

Move size: 1 Bedroom Home Service cost: $3000

Kyle Jones
May 26, 2021
Long-distance move from North Houston, TX to Norman, OK

Wretched

We had a change in plans and had to cancel our move. The contract says you can get a full refund if you cancel 72 hours before your move. We canceled a month before the scheduled move.

I spoke to a supervisor because I was canceling. He put in the hard sell to postpone the move instead of cancel. I asked for my money back per the contact. Then he challenged my masculinity and integrity. I was simply exercising the contact they created.

Now I can called 8 times to get my refund processed and it is still not done. They have $4000+ of my money and they won't even let me talk to the accounting department or a supervisor.

I will continue to call and try to get my money back. They have promised to have the accounting department call me which has never happened.

Next step might be going to BBB or a lawyer.

I highly recommend you choose a different carrier.

Move size: 4+ Bedroom Home Service cost: $10000

Jay Hildebrand
Jun 01, 2021
Long-distance move from Grants Pass, OR to Olympia, WA

Misleading and untrustworthy moving service - scam from the start

I’m writing this review to help good people avoid the terrible service and business practices provided by Priority Home Relocation LLC. This company purposely underestimates the customer’s volume with the intent of keeping the price low. They get your deposit (1/3 the total cost up front) and reassure you there is low risk to the process with plenty of flexibility. A few days before the scheduled move, they will review your inventory and - as expected - you will add a few things. The timing of this review coincides with the last day you can cancel the move and still get your deposit refunded (in theory). This is the first warning sign. The slight increase (even 100 cubic feet) will drastically increase your overall cost. In my case, it went up over $1000, which requires an additional deposit which is ~60% of the overall increase. Note: this additional deposit is required up front at the time you complete the inventory review. In our case, they estimated our total volume for moving my elderly parents from their 3-bedroom home to be 633 cubic feet (this was based on an itemized list that I checked and double-checked on moving day. The movers show up to the house with a 10-foot U-Haul (capable of holding 400 cubic feet). Obviously, this will not work. They proceed to tell me I have over a 1000 cubic feet of stuff. After some calls to the dispatch office, the dispatch manager offers the option to come back in a few days with a larger truck and move everything for a balance of $4000 (in addition to the $1600 deposit). I would have to find and rent the storage unit and pay for it out of my pocket. It’s important to note that I did sign up to receive the 30 days of free storage that was offered with my move. The other option suggested by the dispatch manager was take multiple loads and move everything to a local storage unit. None of these options were acceptable from my perspective so I asked the movers to hold off until I could talk directly to Priority Home Relocation LLC (not open on Memorial weekend). After the long weekend, I reached out to my contact at Priority Home Relocation LLC and explained everything that happened. They quickly transferred me to someone else who tried to reassure me they could have another truck sent out to pick up my parent’s belongings and deliver them as agreed – for the balance of $4000. My original quote when all this started was $3220. Jumping up to $5600 was completely outside our budget and I’m convinced it would have gone even higher. I simply asked for a refund because I didn’t want to hassle with this any further. As I feared, they were not willing to issue any refund of the deposit – not one penny. My parents and I paid $1600 for nothing. Priority Home Relocation LLC sent a truck that was too small to haul the agreed upon estimate they calculated and they claim they fulfilled their obligation. Please, please believe the other reviewers and save yourself from dealing with this company. They hide behind their contract’s legal terminology and refuse to honor their obligations. When I pleaded my case, the representative’s only response was “did our truck show up?” This by far has been the worst experience with a service company that I have ever had and I’m disgusted they are allowed to operate like this.

Move size: 3 Bedroom Home Service cost: $5600

Rob Lamen
Jun 29, 2021
Long-distance move from Stamford, CT to Greensboro, NC

Horrible experience...Run away...

This firm is all talk on the front end to sell you and take your large deposit $$$, but after can't execute at all to move your stuff on the scheduled date. If you want to pay them and get no service in return, and get stuck at your house/apt without movers, call these folks. If you want a real moving company, DO NOT USE Priority Home Relo

I booked these moving services2 months ago, and they were not able to move us on agreed-upon date.

Move size: 2 Bedroom Home Service cost: $4500

Shawn M Caron
Jun 22, 2021
Long-distance move from Valencia, CA to Houston, TX

Affordable Movers!

We have dealt with several moving companies and I must say this is THE BEST. Convenient scheduling, low price, and TRUSTWORTHY EMPLOYEES! You really can't ask much more from a moving company. Randy and his colleague were FANTASTIC!!! This is a very dedicated and honest moving company... something that is very difficult to find in CA these days!! If you plan to move, ask for Randy.

Move size: 2 Bedroom Home Service cost: $5420

Christine Antonio
Jul 15, 2021
Long-distance move from Wayne, PA to San Diego, CA

Moving Company with No Integrity at All

There should be an option for a no star rating as this company does not even deserve a 1 star. They’re just good when they are trying to get your business but once you pay the deposit beware cause none of the promises, cost agreements , timeline or costumer service will ever happen. It has been a nightmare since I put down my deposit money , I have been passed around many times and been ignored by my request to follow up. I was told initially that the timeline will be 5-8 days it will be a month by next week and no one can tell me exactly where my shipment at this time is . I have been just passed around. This company has no honesty or integrity at all ! It has cost me already so much money, time and aggravation. I am filing legal complaints to demand my goods and filling it to the appropriate government agencies as well. They need to learn from my case as no other costumer deserves this horrible experience and awful treatment that I got from them . They do not deserve to exist and has no right to treat their paying customers like this.

Move size: 1 Bedroom Home Service cost: $7330

Alissa Creenan
Jul 16, 2021
Long-distance move from Denver, CO to Buffalo, NY

Terrible Company Scamming Honest People

At first, my interaction with this company was great, however things quickly turned sour as our moving date approached. We were told that the ACTUAL amount would be at least $4,000 higher than the estimate. I was made to feel very guilty about cancelling (within the 72 hours I might add) and now the company, though did not provide any services, will not give me my deposit back, though again I cancelled within their stated time period. Absolutely terrible.

Move size: 4 Bedroom Home Service cost: $7000

Not showing 72 filtered reviews.

These reviews are the subjective opinions of MoveAdvisor members and not of MoveAdvisor itself.

About Priority Home Relocation LLC

3.4 from 138 reviews · Boca Raton, FL movers

Boca Raton,Florida Map
Explore more Florida movers
See more moving companies in Pompano Beach, FL

Priority Home Relocation LLC has registered their account, so they will be able to see and respond to your reviews publicly.

Their address is 6400 Mallards Way, Boca Raton, FL, 33073, but movers usually cover a much larger area.

Licenses & Certificates for Priority Home Relocation LLC

Companies that transport household goods within Florida like Priority Home Relocation LLC have to register annually with the Department of Agriculture and Consumer Services. The Bureau of Compliance is the responsible regulatory authority that manages intrastate movers. Movers should be registered with the FMCSA to operate interstate.

To legitimately perform interstate moves, moving companies must be registered with the FMSCA (Federal Motor Carrier Safety Administration). Click on the Priority Home Relocation LLC license numbers for the government record information:

ICC MC number: 1094514
(Interstate Commerce Commission Motor Carrier number)

US D.O.T.: 3400588
(US Department of Transportation number)

Local State License: not provided

Want more detailed information on licenses? See our detailed guide on moving company regulations here.

What is Priority Home Relocation LLC cost for interstate moves?

From 11722 reviews of people moving long ditance, we concluded that the market average costs are around $4856 when moving long-distance.

For Priority Home Relocation LLC, we estimate that their average long-distance moving costs will be around $4316, based on 112 long distance moving reviews.

This could mean that long-distance moving services costs of Priority Home Relocation LLC for moving between states is cheaper with about 11% from the market average.

Note that these long-distance moving prices vary from the prices you will get if you contact the company, since these costs are extracted solely from reviews data and not the moving company. In addition, move prices can vary greatly because of factors like shipment size and distance between locations as well as supplemental services like packing and assembly. This is why you should compare competing moving quotes from licensed movers with our tool here.

Average service costs information

We generate average normalized moving cost based on information submitted by people who have reviewed Priority Home Relocation LLC. Take note that these prices may vary from the prices you will get if you contact the company, since these costs are based on reviews data and not the movers themselves. Please note that move prices can vary greatly based on factors like home size and distance between locations as well as supplemental services like packing and assembly.

The market averages are generated from reviews on our review sites from the last 3 years. To get more precise moving quotes, please consider using our moving estimator.

Community testimonials, ratings and consumer reports on Priority Home Relocation LLC - a professional company located in 6400 Mallards Way, Boca Raton, FL, 33073. Discover Boca Raton, Florida moving companies.

*MoveAdvisor may not be affiliated with Priority Home Relocation LLC and the estimates may be provided from other professional movers in our network.

Do you need help with your upcoming move? Call now (800) 989-8833 (800) 989-8833
Get a free quote and moving consultation. We are available 24/7.
Find Movers
Quote by Phone
Get a Quote
Click to call (800) 989-8833*

*At MoveAdvisor we will connect you with a professional moving company. Please note that we may not be affiliated with Priority Home Relocation LLC and you may be speaking with another licensed provider.

Best movers nearby